vilmasliife

Alla inlägg under mars 2013

Av vilmasliife - 31 mars 2013 22:35

Hej! Sitter o lyssnar på musik vid datan. Har nyss packat min väska som jag ska ha med till mamma & Mats.

Imon blir det träning kl. 11. Sen så hämtar mamma mig. Sen så kanske jag ska va med Emilia & Tilda.

Och förresten så har jag ny design!

Hörs /v

Av vilmasliife - 31 mars 2013 22:35

Hej! Sitter o lyssnar på musik vid datan. Har nyss packat min väska som jag ska ha med till mamma & Mats.

Imon blir det träning kl. 11. Sen så hämtar mamma mig. Sen så kanske jag ska va med Emilia & Tilda.

Och förresten så har jag ny design!

Hörs /v

Av vilmasliife - 31 mars 2013 20:08

Hej. Har precis ätit tacos o nu ska jag spela data.
Har kollat på tv. Sen ska jag nog packa väskan som jag ska ha med till mamma o Mats för jag ska dit imon.

Men har inget mer att skriva om.

Hörs /v

Av vilmasliife - 31 mars 2013 17:32

Jag har precis varit ute med några kompisar, Moa, Linn, steffy, Johanna & Ellen. Det har varit jätte kul! Vi har cyklat, gungat, klättrat och lekt olika tagen-lekar.
Nu sitter jag på mitt rum och äter godis från mitt påskägg!

Och förresten så förlora Marwin sin match med 2-1. Men det var bara en tränings-match ändå.
Hejdå! /v

Av vilmasliife - 31 mars 2013 10:21

Jag sitter i bilen på väg till heden för att Marwin ska spela match.

Här kommer lite bilder från igår när vi va hos annelies mamma, och annelies släkt va där också, fast inte alla. Vi påsk-pyssla, åt påsk-mat, spela spel osv...

Hörs /v

Av vilmasliife - 30 mars 2013 13:07

Mitt påskägg! Godis, mm...

Av vilmasliife - 30 mars 2013 11:55

Hej! Glad påsk allihopa! Ät mycket godis & ägg!

Jag har nyss städat lite. Och till frukost åt jag 2 mackor.
Sen så ska jag, Annelie, pappa & Marwin till annelies mamma och fira påsk!
Vaknade ca kl 8-9
Jag ska också leta efter mitt påskägg som påskharen har glömt, eller ja... Pappa gömde de! Haha
Ha en bra påsk! /v

Av vilmasliife - 29 mars 2013 23:13

Jag är jätte trött. Ligger o kollar tv på rummet. Har kollat film med pappa, Annelie o Marwin. Vi åt tacos. :)

Men nu ska jag snart sova.

Godnatt & hörs imon /v

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards