vilmasliife

Alla inlägg under januari 2013

Av vilmasliife - 30 januari 2013 19:11

hej! nu kör vi en snabb dagens, som jag kallar det :)


dagens humör: glad, men innan i skolan var jag rädd...

dagens outfit: vit tröja med fjärilar på och blåa lite pösiga byxor med en vit kofta.

dagens måste: sjunga: min katt :) "min katt är bättre än din katt!" osv...

dagens skratt: när fröken säger att vi ska gå hem och baka, men lämna kavar det stökigt, hehe!

dagens ? kommer inte på fler... hejdå!


Av vilmasliife - 30 januari 2013 18:22

idag har jag varit med kompisar. sen när jag kom hem så har jag ätit och kollat på tv och så. men nu ska jag plugga jag lite engelska och innan så plugga jag lite matte.


imon blir det fotbolls-träning och då ska tindra och sissel (mina bästisar) testa å spela med oss! så dom kanske börjar i mitt lag :D men kanske ska skypa med fina nu, så hejdå! :)

Av vilmasliife - 27 januari 2013 18:02

hej! rubriken säger allt! nu kör vi en dagens!


dagens humör: glad, trööött.....

dagens godaste: mitt godis som jag åt efter min cup!

dagens mående: bra.

dagens känsla: glad och tröött igen.

dagens blogg: http://stellamatildalindstrii.blogg.se

dagens roligaste: att spela cupen och vinna matcher.

dagens längtan: att få gå & lägga mig å sova.

    hejdå!

Av vilmasliife - 27 januari 2013 16:48

hej! idag har jag spelat cup! vi kom 3:A ! bra jobbat tjejer! :D men sen när jag kom hem så badade jag och nu har jag packat väskan till pappa, jag ska till han imon. men jag sitter och skypar med fina nu och lite sånt men vi säger så // vilma. hejdå!

Av vilmasliife - 24 januari 2013 16:45

hejhej! drar på träning typ nu. men bloggar nog inte mer sen, men kanske. men det ska bli kul med träning! men ja... ska dra nu // vilma ♥

Av vilmasliife - 24 januari 2013 15:28

  tjena! idag har skolan varit ok. inte jätte rolig, men helt ok. men rasterna var jätte roliga! vi spelade fotboll och typ alla i hela klassen va med, vi körde tjejerna mot killarna och killarna vann stort! men det var jätte roligt!   

 

tänkte plugga lite nu. men igentligen så skulle jag va med fina men hon blev sjuk!   

 sen så blir det träning, utan fina. men det blir säkert kul ändå! men vi säger så för nu ska jag plugga, för jag fick en ny bok idag som heter "agnes cecilia" och den har 312 sidor och den har jag i läsläxa. men inte alla sidor på en gång, utan ca 30 sidor i taget. men hejdå! // vilma   

Av vilmasliife - 24 januari 2013 07:40

Hej! Ska till skolan typ nu. Mats ska köra mig idag. Men min hamster muffin sitter och biter på gallret som är i hennes bur. Hon tror att hon ska komma ut! Haha! Men nu ska jag sticka / Vilma

Av vilmasliife - 23 januari 2013 20:25

jag sitter här och lyssnar på eric saade och har nyss varit och hämtat stella på gymnastiken. eller asså jag följde med och hämta hon, stella = styvsyster. men innan idag var jag med smilla och tindra, mina bästisar!


imon blir det träning! :D fina ( bästa vän ) har börjat i mitt lag, så vi ska va imon och sen så ska vi åka till träningen tillsammans.  men ska försöka blogga lite mer. vi hörs // vilma ♥

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards