vilmasliife

Alla inlägg den 30 december 2012

Av vilmasliife - 30 december 2012 22:14

hej! nu har jag tränat och det gick väl ganska bra, fast jag blev ganska trött mot slutet. nu har jag kollat på avatar men det är nyheter nu så jag gör bara ett snabbinlägg. men ska snart gå upp så att jag kan se vidare på avatar :) den är bra tycker jag :) fast jag har sett den innan men det är kul att se den igen. och så har vi ätit lite goda skumtomtar :) gooooooott! och thaimaten var också goooood! så det blir mycket gooooott idag! haha! men jag kankse bloggar imon, vet inte riktigt. men vi hörs nån gång, hejdå! :)

Av vilmasliife - 30 december 2012 18:17

tja! nu taggar jag inför träningen! kommer att bli kul! tagga, tagga och tagga! träningen är 19.00-20.30 så ska kanske åka 18.45 eller 18.50? men först ska jag äta thaimat, gooott! ♥ men nu ska jag strax upp och käka så hejdå!

Av vilmasliife - 30 december 2012 16:52

hej! jag kommer aldrig på rubriker så det är därför jag bara skriver nåt sånt konstigt till rubrik, hehe. men iaf, idag har jag städat muffins bur (muffin är min hamster) och sen var jag, mamma, marwin och mats hos några som heter ella, malin och kent och fikade, och så var det nån engelsk familj som var hos ella och dom var också snälla :) men nu ska jag kolla på program, hejdå! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards