vilmasliife

Alla inlägg under januari 2013

Av vilmasliife - 20 januari 2013 13:23

Hej hej! :) jag tänkte skriva lite, nu börjar jag: igår så vaknade jag och sen så åt jag frukost med pappa, Marwin och Annelie, gott! Sen så gjorde jag v mig, alltså klädde på mig borsta tänderna och sånt. Sen så spelade jag och Annelie ett Mario spel på Wii. Roligt! Sen så kom marwin och pappa hem (dom hade varit och spelar bandy). Då spelade jag och marwin lite Wii. Sen så fika vi. Sen så gick jag och marwin å spela tennis. När vi kom hem så Chillade jag, sen var det dags för film. Men jag hann inte se klart hela för skulle till fina (min bästis) och äta där med mamma, Stella och Mats. Det var jätte kul och god mat. Jag sov hos mamma & på frukosten så kom min bror harley och hans flickvän och åt med oss. men sen så åkte jag hem till pappa igen och nu har jag städat lite och så. Nu kollar jag på tv och jag kanske ska spela tennis sen. Men vi säger så. Hejdå ☆

Av vilmasliife - 18 januari 2013 21:50

Hej! Jag ligger och kollar på tv och fredags myser. Jag äter lite hjärt-formade ostbågar och dricker lite julmust och sånt. Innan idag så var jag med Smilla, tindra och sissel. Det var kul. Sen så lagade jag och marwin mat, tacos. Sen så pluggade jag och Annelie hjälpte mig lite. Men jag bara skrev lite snabbt nu, men så får det va. Hejdå! ✦

Av vilmasliife - 11 januari 2013 15:59

hej! nu är jag med min bästis fina och vi gör inte så mycket. vi kanske ska spionera snart ;) roligt! skolan har varit sådär, det var lite små kul. men kanske bloggar mer sen, hejdå! ♥

Av vilmasliife - 8 januari 2013 18:46

hej. rubriken talar :) har ingen blogglust men tänkte att jag måste blogga lite iaf. men som ni säkert vet så är detta en blogg som jag bara bloggar på när jag känner för det. dom flesta bloggare brukar blogga dagligen, men inte jag. men ska skriva lite om idag och igår. vi börjar med dagen igår: pappa väckte mig vid 8, vi körde till mamma (marwin också) och nu är marwin sjuk, men jag och mamma åkte in till stan o klippte mig + bytte glas på min nya iphone 4s :D fast ska fixa lite med ett nytt simkort innan jag ska börja använda den. men jag blev nöjd med både klippningen och för att mobilen är lagad :) sen så åkte vi hem och käka och kolla på tv och sånt typ. idag: idag så väckte mats (min låtsas pappa) mig halv 7 och så gick jag upp typ 5 minuter senare. sen så klädde jag på mig, åt frukost, bortsa håret och tänderna och sånt normalt typ, hehe :) sen så gick jag till skolan med elisabeth. sen när skolan var slut gick jag och alice hem till mig och bakde kladdkaka och åt korv med pasta. hon gick hem vid 5 och sen så spelade jag data, och så åt vi och sånt. och nu spelar jag data igen och sen ska jag kolla på "sveriges mästerkockar" (tror jag det heter) men pallar inte skriva mer nu så hejdå! (är trött)

Av vilmasliife - 1 januari 2013 18:44

hej igen, här kommer ett inlägg till som kommer handla om nyårsafton! så nu börjar jag: det började med att det kom gäster hem till mig, pappa, marwin och annelie. dom gästerna som kom var mest från annelies släkt men några som annelie och pappa bara kände liksom. men bara så att ni vet, så kommer jag inte berätta med så mycket detaljer utan bara bertättar lite kort. sen så gick vi in i en gympasal som ligger typ bredvid vårt hus. där lekte vi roliga lekar och det blev mycket skratt! sen så åt vi god mat, jag och marwin åt tacos och dom vuxna åt nåt annat grejs. sen så spelade vi lite uno och jag kollade på tv och så. sen så gick vi ut och smällde lite raketer i förväg. sen så gjorde vi något. och tillslut var det dags  att smälla raketer när klockan slog 00.00 vi smällde jätte många olika raketer, stora och små, fina och finare osv... nu var det nytt år! jag har bara berättat lite kort med typ inga detaljer, jag pallar inte just nu. jag kanske har tagit något i fel ordning men skit i det! ha det bra! // hejdå från mig, smilla hälsar! :) vi åt också godis och sötsaker, som var så goooott!! 

Av vilmasliife - 1 januari 2013 18:40

hej allaihopa! jag ska sova hos smilla och vi kommer ha jätte kul! vi ska sminka varann med ögonbindel (stavning) så vi får ju se hur det kommer se ut, haha! ;D sen ska vi bara chilla och ha kul, berätta hemisar och sånt ni vet. men gör ett inlägg starx om hur det var igår på nyårsafton! så checka det med! ♥ hejdå!


Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards