vilmasliife

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av vilmasliife - 16 februari 2013 19:06

Hej! Jag kom precis hem från "drömljus", va där med pappa, Marwin, Annelie, sten (annelies pappa), Ann-Margret (annelies mamma), Rickard (annelies bror), Jimmy & hans flickvän paj (Jimmy=annelies bror). Det var lite kallt, men mysigt & fint också. Vi gick med en "guide". Har varit på drömljus innan också fast med mamma, Stella, Marwin & Mats.
Innan idag har jag tränat och bara chillat & sånt. Jag åt god mat: potatisgratäng & biffar. Men sen blir det melodifestivalen och sen film "röjar Ralf" tror jag. Men nu kollar jag på tv.


Hejdå! // Vilma
(har tyvärr inga bilder från drömljus)

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards