vilmasliife

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

H E L G E N ♥

Av vilmasliife - 25 december 2012 14:31

hej! har inte bloggat på länge men ni som läser min blogg ska veta att detta är en blogg som jag bara bloggar på när jag känner för det :) men jag tänkte skriva om helgen, så nu börjar jag: det började med att jag, pappa, marwin och annelie skulle till väla, men igentligen så skulle vi inte det, vi skulle till göteborg men det visste inte jag och marwin. men när vi va vid ängelholm så märkte marwin att vi inte var vid väla. då låtsades annelie och pappa att pappa hade glömt att svänga av vid nån avfart och jag och marwin gick på det. då körde vi till mc donalds och käkade, sen så skulle vi till väla. men vi åkte inte till väla nu heller, och så helt plötsligt så var vi i göteborg. där gick vi på julmarknad, bio, och universeum. vi hade det mysigt och vi bodde på ett bra hotell ♥ tack för helgen! hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vilmasliife - 7 maj 2013 17:21

Hej! Sitter & väntar på bussen. Ska hem & byta om för jag ska på träning halv 7, och jag kanske ska äta lite också. Idag har jag varit med fina, och vi har bakat, & badat i min pool hemma hos mamma, fast igentligen är jag hos min pappa. Så fin...

Av vilmasliife - 4 maj 2013 12:40

Hej! Ska snart o fika & köpa paket till Julia. Ska på kalas kl: 17:00, till imon. Ska sova över! Fett kul! Imon blir de match! Nu ska vi vinna! Hejdå! ...

Av vilmasliife - 3 maj 2013 21:53

Tacos. Ostbågar. Film.

Av vilmasliife - 3 maj 2013 16:23

Älskar vädret. Soligt!

Av vilmasliife - 1 maj 2013 20:15

Hej! Har varit & ätit glass i min brors (Harley) & hans tjejs glasskiosk. Det va gott! Jag ska plugga matte nu... :/ ...

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards