vilmasliife

Alla inlägg under februari 2013

Av vilmasliife - 12 februari 2013 15:02

Hej! Jag är hos fina. Vi har precis ätit mellanmål. Cornflakes o mjölk, och knäckebröd. Vi sitter vid datan å mobilerna nu, sociala haha! Men vi ska nog snart göra nåt annat. Men sen så kör finas pappa oss till fotbolls träningen. Kul! Men ses sen i nästa inlägg / Vilma

Av vilmasliife - 11 februari 2013 16:34

Hej. Kom inte på nån rubrik så det fick bli "rubrik saknas..." haha:) men nu sitter jag här å pluggar. Prov på fredag i religion. Lyssnar också på musik. Innan så hämtade pappa mig efter skolan å vi körde å handlade fika. Sen så åkte vi till farmor. Å nu sitter jag här å pluggar. Fast pluggar inte bara religion, utan också matte, svenska. Men hejdå! // Vilma

Av vilmasliife - 10 februari 2013 18:48

Hej. Nu ska jag strax på träning, den börjar 7. Jag å tindra städade muffins bur innan och det blev väl ganska fint. Och nu har jag precis käkat god mat. Men jag ska åka till träningen om typ 1 minut så måste dra. Hej svejs! / Vilma

(bilder på när vi städade muffins bur)

Av vilmasliife - 10 februari 2013 16:28

Hej. Nu är jag hemma från pulka-backen. Det var kul, men vi/jag trodde att backen skulle va lite större men det var kul ändå! Nu ligger jag här i sängen och slappar och håller på att somna. Jag är jätte trött! Men jag måste ändå snart gå upp och städa muffins bur, (muffin = min hamster). Men hejdå! / vilma

Av vilmasliife - 10 februari 2013 10:20

Hej! Snart ska jag äta frukost. Jag vaknade vi halv 10. Senare idag ska jag, mamma, Marwin, Stella & Mats ut å åka pulka med någon/några andra familjer. Men just nu så ligger jag i soffan med täcket över mig o kollar jag på tv. Ses i nästa inlägg. / vilma

Av vilmasliife - 9 februari 2013 09:16

Hej! Jag har sovit med fina och vi vaknade för typ en timme sen. Igår så lekte vi lite, och kolla på tv, och hade det kuligt!
Igår åt jag tacos, jätte gott! Men nu ska väl jag och fina snart gå upp, för just nu så ligger vi bara och slappar. Hejdå! / Vilma

Av vilmasliife - 8 februari 2013 13:53

Hej hej' nu drar jag och min kompisar snart till Laserdome! Skit kul! Vi kanske käkar på mc donalds! Gott. Men ses sen i nya inlägg / Vilma :)

Av vilmasliife - 7 februari 2013 20:23

Hej bloggen! Det har inte varit så mycket uppdatering dom senaste dagarna. Men idag har jag varit med fina och tränat fotboll. Jag va i skolan också.
Imon ska det bli jätte kul, för efter skolan ska jag och några kompisar till laserdome! Men hejdå! / vilma

Presentation


hej, vad kul att du kikar in på min blogg, & hoppas att du gör det igen.

familj ~ vänner ~ fotboll ~ vardag
vi ses i inläggen, i hope you like it.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken/viket sport/intresse gillar NI mest?
 fotboll
 gymnastik
 basket
 handboll
 ridning
 teater

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards